torsdag 21 februari 2013

En vanlig torsdag

Jag har fått en av mina ringar. Den jag designade själv. Jag var och hämtade den igår och jag är så himla nöjd. Nu väntar jag bara på att den andra ska bli färdig. Vitt guld är verkligen mer jag än rött.
Att man kan bli så glad av ett smycke.

Låtarna som ska spelas i kyrkan är även klara. Och förhoppningsvis får vi den sångaren vi önskat.
Nu börjar mer och mer styras upp inför den stora dagen. Jag blir både glad och fruktansvärt nervös av att tänka på det.

Tidigare i veckan var jag med Alma på sin första tennislektion. Förtsa halvtimmen var hon otroligt känslig och blyg. Efter ett tag kom hon igång och var med resten av gruppen.
Efteråt berättade hon att det var bland det roligaste hon provat och längtade redan tills nästa träning. Jag blir så glad när jag tänker på det, att hon hittat nått som hon tycker är så roligt. Nu var det ju bara första gången, men vi får hoppas att hon tycker likadant efter några träningar.

Jag var och tränade styrka för första gången på evigheter och det kan jag lova att jag märkt av. Den träningsvärken jag haft och har är inget att leka med. Förhoppningsvis åker jag och försöker träna bort den ikväll.
Alma ska följa med en förskolekompis hem idag så jag får se när jag behöver hämta henne.

Nepp nu är det lunchdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar