söndag 27 januari 2013

En söndagsmorgon

Jag har alltid sagt att helgerna går så himla fort, men den senaste tiden har jobbveckorna gått otroligt snabbt de också. Det är ganska roligt på jobbet nu känner jag. Inte att vi skall stänga ner kontoret, men vi har väldigt skoj tillsammans ändå. Alla sitter liksom i samma situation. Det verkar dra ut på förhandlingarna med facket  och vi har ingen aning om exakt när vi kommer att få våra uppsägningar.

Jag har tagit tag i träningen lite det senaste.
Denna veckan har jag och Louize varit på LR Dance och CXworks och ett konditionspass. Igår var jag iväg själv. Fokus på cardio nu, vilket inte alls är lika roligt som styrketräning. Men det får gå fram till bröllopet. 70-80% cardio och resten styrka. Borde funka.

Idag blir det till storstäd här hemma. Ett tvättberg högt som Mount Everest skall bestigas. Skura golven är det dags för.

Hoppas på att komma i väg och sola lite. Och inbjudningskorten är det dags att slutföra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar