fredag 23 september 2011

Barnkväll

Idag har jag äntligen varit hos optikern och gjort en synundersökning. Det blev terminalglasögon för min del. Mina ögon var väldigt ansträngda. Då jag har en arbetsplats där jag sitter framför en dator hela dagarna är detta kanske inte så konstigt. Så nu hoppas jag bara att det inte tar för lång tid innan jag får dem.
Synen annars såg bra ut. Jag behöver inga glasögon förutom när jag sitter vid datorn. Vid tv:n och när man läser kunde jag även ha dem.

Ikväll blir det mys med alla barnen. Ville kommer och ska övernatta hos oss. Sen får vi se om Amanda även skulle komma. Vi ska göra go mat och ha fredagsmys. Idol på tv:n, det är jag lite sugen på att se. Får se hur pass uppspelta barnen är och när de kommer i säng.

Nu är det inte många minuter kvar innan helg. Längtar hem gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar