tisdag 9 augusti 2011

Jag hade kunnat stanna på 25

Feber och skit i hemmet. Nu ser det dock ljusare ut och jag hoppas kunna ta mig till jobbet i morgon.

Sitter och tänker på min kära syster som är på väg till sin andra utlandssemester för denna sommaren. Vilken lyx.
Hoppas ni har det riktigt mysigt och att du vilar upp dig innan du ska börja jobba.

Till höst blir det allafall vår tur.
Har varit så mycket med huset sedan vi flyttade in här så nu är det dags att ta hand om familjen och bara umgås och ha det riktigt bra.
Datumen är inte satta, men det lutar åt oktober.
Blir Turkiet, Side. Nu har vi någonting att se fram emot. Hoppas vi kan ta ledigt så vi kan vara borta två veckor.

På torsdag fyller jag 26, känns inget speciellt faktiskt. Jag har aldrig riktigt brytt mig om min egen födelsedag. Kanske när jag var liten, men inga direkta minnen därifrån heller.

Det som är roligare är Almas dag på söndag då hon blir fyra.
Presentjakten är klar och vi har lyckats hitta en hel del bra presenter.
Så söndag vankas det släktkalas här hemma.
Sen funderar vi på om det skall vara lite barnkalas helgen därpå.


1 kommentar:

  1. åhh vad härligt med utomlandssemster, jag har alltid varit iväg varje år, men nu har ja inte varit iväg sen 2007 så det e illa =)ja när man bli äldre så känns ens födelsedags inte så givande längre :P ojj blir hon redan 4, jösses =) kram

    SvaraRadera